Sunday, October 2, 2016

Nivea & Lepota i Zdravlje

Zdravo dragi moji! Divni ste sto ste primetili dve stari: prvo jeste ovo je bio prvi put da sam se slikala bez glavnog aksesoara koji uvek nosim u tasni ( a zaboravila sam ga ovaj put) a to su naocari za sunce, a drugi sto ste mi cestitali rodjendan :D Hvala svima na lepim zeljama!

Hello my dear! Its so nice of you to notice me without sunglasses (I am always hiding in them but that day i forgot them) and thanks so much for wishing me a nice wishes for my b day! :D

U ovom postu sam se druzila sa magazinom koji redovno citam, pored Harpers Bazara, a to je Lepota I Zdravlje! Zajedno smo posetili Nivea skin care centar u ~TC Usce~

In this post I catch up with one of my fave magazines Lepota i Zdravlje, we were together at Nivea Skin Care center and tasting ours face skin and hair care as well!


Tu sam imala priliku da zajedno sa redakcijom magazina testiram svoju kožu i kosu i isporban nove Nivea proizvode koje jedva čekam da Vam pokažem! Ukoliko ste i vi zainteresovani da testirate svoju kožu i kosu obavezno posetite Nivea skin care centar u Ušću najkasnije do 6. oktobra!

 To je bila odlična prilika da na jednom mestu dobijem savete i otkrijem koje tačno proizvode da koristim na svojoj koži, jer naravno, najvažnije je da ono što nas čini najlepšim očuvamo i održimo što duže! Ne samo što sam otrkila da ja zapravo nemam masnu kožu (jer se sijam na t zoni) već naprotiv, koža mi je bila dehidrirana na svim poljima! Zato drage moje, ako pak, niste u mogućnosti da odete u Ušće, nadam se da će vam ovaj post pomoći da saznate nešto novo! Dakle, ono što je bio moj slučaj a verujem da dosta vas ima isti, je da mešovitu kožu smatramo masnom, t zona je sasvim ok da se masti, nemojte je isušivati jakim stvarima, već naprotiv samo blagim (miceralna voda ili gel za umivanje).

It was a great time for me to test my face skin and get some great tips for my type of skin. Its important to know what type are you exactly. I thought i have oliv skin but (because my t zone is always so shiny) instead i have mixed and very dry! T zone shine is absolutely normal in my age (22) and in any ages between! If this is your scenario, then dont wash your face with too string thing, micellar water is the best! This one is great:

Ovaj gel je idealan za normalnu i mešovitu kožu, ja ga koristim dva puta dnevno ujutru i pred spavanje! Nije previše čvrst više je onako tečan i jako lepo miriše!
Tokom dana, preporučili su mi ovu kremu, koja može da posluži kao prajmer za moj tip kože a to je dakle mešoviti tip.

This is ideal for normal and mixed skin, I use it 2times of a day (morning and night). It is so soft and smells so puffy! For daily basic they recommended me this cream to use it instead of primer: 


Takodje, ako ste stalno za kompjuterom (kao ja) ili imate bore oko očiju možete povremeno stavljati i ovu kremicu
Also, if u r with your computer all the time or u have a dark circles under eyes u can from time to times use this eye cream

Sto se tesiranja kose tiče, moram da priznam da nikad nisam imala to iskustvo, kosa mi je zdrava uz napomenu da treba da se šišam na svaka tri meseca, ja eto, to ne praktikujem ali stručnjaci tako kažu! Ono što mi se najviše svidja jeste i njihov novi proizvod a namenjen je kosi, krema za kosu sa mlečnim proteinima! To ću najviše od svega koristiti pošto kosu redovno izlažem pegli i fenu za kosu!

I have never have tested my own hair before! My hair is healthy but they said, we all have to cut just a little bit every 3 months! This is their new product and smells amazing so creamy! This is so good if u use iron on everyday basics!

I poslednja stvar koja me je oduševila su maramice za skidanje šminke sa miceralnom vodom. To je takodje novi proizvod, i ovde mi se dopada što su maramice jako nežne i što imaju zaštitu od lomljenja trepavica, koje nastaje prilikom pokušavanja skidanja debelog sloja maskare!

And the last thing i love love love is this micellar wipes for face. This is also a new product and the best part of it is that, the wipes has protection for lashes! They are so soft but can take all macsara out!


Ja se nadam da vam se dopao ovaj post, kao i da ste otkrili neki novi Nivea proizvod. Meni se najviše dopadaju ove maramice, a ako i vi koristite nešto od Nivea-e i zeleli biste da podelite svoje iskustvo, slobodno ostavite komentar ovde rado cu ga procitati i odgovoriti.

I hope you like this little review and if u have your fave nivea product pls put a comment below and share it!

Obavezno procitajte kako je bilo i na portalu magazina Lepota i Zdravlje

23 comments:

  1. I love Nivea but nowdays I'm using only Korean skincare products. I love your post. It's really cool.
    xoxo, Szandi
    [Beauty and Destroy]

    ReplyDelete
  2. I love nivea products!

    http://iameleine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Great brand! Love Nivea products!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  4. I love Nivea products, especially their lotions and skin care products!

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    ReplyDelete
  5. Stvarno divni porizvodi. Obožavam Niveu, a posebno njihovu kremu za lice. Predivna je. Mada, ni na maramice nisam ostala ravnodušna :D. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je, ove bele su im nove i svidja mi se sto su nakvasene nisu suve ko neke 😌

      Delete
  6. Super ti je post ! Slike su super , i jako su lijepi proizvodi ... Imaš super blog i postovi su ti super . Zapratila sam te , pa ako bi htjela mogla bi i ti mene. Hvala svejedno .
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ReplyDelete
  7. Odlican post! Nivea proizvodi su zaista nenadmasni i rado ih upotrebljavam vec godinama.

    Cmok

    ReplyDelete
  8. I like Nivea and this was obviously a cool event!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  9. Yes I just love the brand Nivea! It's great for dry skin.

    xoxo
    www.atsunamatsui.com

    ReplyDelete
  10. I love Nivea!! Its products are amazing!

    blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    youtube: https://www.youtube.com/enricasciarrettafashionmode

    ReplyDelete
  11. I didn't know they had a mattifying day cream. i will have to check it out.
    LaToya
    www.toyastales.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. I love the brand and their products are awesome.

    http://fashionablyidu.com/

    ReplyDelete
  13. Odličan post, jako mi se sviđa
    Od Nive-e mi je najbolja krema za ruke i gel za tuširanje <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/10/moje-omiljene-serije.html

    ReplyDelete
  14. Odličan post, baš mi se dopada! Ovo iskustvo zvuči tako zabavno, a slažem se koliko je važno da kožu i kosu održavamo u što boljem stanju. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Nivea proizvodi su jako dobri i mnogo ih volim. Šteta što nisam čula za ovo ranije, da odem i ja da isprobam neke proizvode, ali nema veze...Hvala ti puno što si podelila neke od ovih proizvoda sa nama, možda ih kupim i možda mi pomognu♥

    Kika's blog

    ReplyDelete
  16. Odlican post draga! Nivea proizvodi su mi jedni od drazih,stvarno nikad me ne razocaraju!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  17. Odlican post! Stalno koristim Niveu i skoro sam na blogu uradila Ogroman Nivea Haul, ako zelis pogledaj :) ovo je link: http://beautiliciousd.blogspot.com/2016/09/nivea-haul-skincare-shower-makeup.html

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Odlican post, slike su preslatke!
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  19. Visit my blog ? ☺♥
    www.amna-tbhidc.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Thanks for sharing about these products and i found Nivea & Lepota i Zdravlje quite interesting and i mostly used Natural skin care products by mbotanicals and now i just t see your product too and i just wants to have it can i get these in UK?

    ReplyDelete