Sunday, February 12, 2017

Top 5 Biker Boots


Zdravo moje pudle! :)
Ove čizme sam kupila u daihmanu ali na žalost, ne mogu ih pronaći na njihovom sajtu jer očito ne ažuriraju uopšte šta ima u prodaji a šta ne, čak sam našla stvari i od proše sezone tamo!
Mislim da je sneg prošao i da će ostatak zime da bude suv tako da mogu da nosim ovakve čizme.
Ja lično, volim ovakve bike stvari čak i martinke nosim stalno. Iako su ove malo upadljivije od njih, ja ih svejedno nosim svakodnevno.

Sive su ali su senčene tako da su na ivicama maltene crne, što mi dodatno olakšava moje inače svedene kombinacije. Moj predlog je da ovaj tip obuće uvrstite u svoj basic must have jer ne samo da super idu uz crni kaput nego će sjajno izgledati i uz kožnu crnu jaknu kada dodje proloće tako da eto dovoljno da do tada prištedite za jedan dobar par!


Hello my dear poodles :)
I hopefully think that snow is over and that the rest of the winter will be without snow, so i could wear these biker boots! I personally love to wear this type of boots i wear dr Martinez all the time and i thought i would get something more noticeable to wear in everyday basics.

They are gray but on the corners they have shades of black so i can wear it with almost anything. My suggestion is to mark this type of boots to your basic bc they fit good with my winter coat and when the spring come they will fit perfect with the leather jacket too, so here it is; the suggestion for saving money for good biker boots! 



Top 5 Biker Boots for this Winter:
inspiration for mine
1. Safran obuca
2. Nordstrom
3. Neiman Marcus
4. Stradivarius
5. Office Shoes

xx Isidora

12 comments:

  1. Nice simple look
    http://www.melodyjacob.com/?m=1

    ReplyDelete
  2. Jako ljepe čizme. Odličan outfit!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Čizme su preedivne,sviđaju mi se dosta!♥
    Zapratila sam te.

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Ove Alexander Wang čizmice su mi baš lepe i neobične. :)

    ReplyDelete
  5. Cute boots, I love the cool comfy look.


    http://www.fashionablyidu.com/

    ReplyDelete
  6. Prelijepe su, a ti si predivna!
    Odličan outfit :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  7. I am not really into biker boots but yours are so enchanting! <3

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
  8. Wow, the boots are so cool!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  9. I ja sam fan bajkerskih cizmica i tvoj izbor mi se jako dopada!
    Cmoook

    ReplyDelete
  10. Predivne čizmice! Jako mi se dopadaju. <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤
    Special Section

    ReplyDelete