Monday, February 20, 2017

Top 5 Shearling Coats

  
   Zdravo moje poodle :)
   U poslednje vreme nisam aktivna ovde, ali ako me pratite na snepcetu ili gledate moje storije na instagramu, onda znate da stalno partijam; jer veovali ili ne stalno idem na rođendane, nekim jako čudnim okolnostima svi moji prijatelji su u horoskopu vodolije, ne verujem u horoskop ali tako ispada. Juče je bio poslednji u tom nizu!
   Srećom pa je konačno prestao ovaj sneg i pojavilo se malo Sunca, ja imam dobru vest za sve vas koji ne volite zimu, za 30dana tačno će uslediti proleće!
   Mislim da je ovakva Šerli jakna idealna za haldnije prelazno vreme ako me razumete. Stoga, evo gde možete da kupite ili poručite ovakve!


  Hello my dear poodles :)
  Maybe u noticed my absence here, but if you followed me on snapchat or watch my stories on Insta then you know i party all the time, and that's bc most of my best friends are born in  January and February so strange i know, i dont believe in horoscope but my friends are Aquarius lol! Yesterday was my last in the series of bdays.
   Luckily the weather is better too and i have good newss for those who dont love winter, spring will be here in 30day! Yes!
   I think these types of Shearling Coat are the best for this periods, so here you can see where to buy them!


Here are my Top 5 Teddy Coats for this transitional period:
1.Dhgate
2. Abercrombie
3. Nordstrom
4. Withchi
5. Macys


xx Isidora 
  

26 comments:

  1. divna si, sretan rođendan svim tvojim prijateljima, Vodolije su to.. ko i ja :D kreativci ahaha

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa tiii ������
      Daaa vodolije su mi jako drage posebno jer sam ja vaga isto umetnički znak ���� Srećan rodjendan i tebi ����

      Delete
  2. Super izgledaš, kao i uvek, volim tvoje top 5 liste! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga Jelena ��❤️��❤️❤️❤️

      Delete
  3. Isidora draga, predivna kao i uvek. Vrlo ukusna kombinacija, sa dosta stila. Stvarčice jako atraktivne a opet vrlo moderno i stilski upakovane i iskombinovane. Mozda bih ubacila samo neku veću torbu ali i ova je jako simpatična. u celokupnosti, dopada mi se kombinacija. Mozda je ne bih nosila licno, ali mi se svidja kako tebi pristaje. Odlican post.

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, jeste i meni je moram priznati dosta Ove torbice ali nikako ne nalazim neku veću bez ili maslinasto zelenu!!

      Delete
  4. Lovely Bag:)
    Kiss

    wwwww.inspirationswithm.blogspot.pt

    ReplyDelete
  5. The coat is lovely, thanks for the links to all the coats! I know what you mean about birthdays in January, I had quiet a few myself. :))

    xx,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes I am glad 😁 you know that struggle too!!! 💙💙💙

      Delete
  6. Draga, savršena si, kao i uvijek. Kombinacija me "kupila" na prvi pogleda, ali ne mogu da ne izvodjim dvije stvarčice koje su mi se posebno dopale, a to su jaknica i torbica. Stvarno su preslatke. ^_^

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada torbica, mislim da je još uvek imaju u parfois! Hvala ti na lepom komentaru 💙💙💙💙

      Delete
  7. Izgledaš apsolutno prekrasno! Možeš li podijeliti koji je to lip product na tebi? Odlično izgleda. Prvi put sam na tvom blogu, učlanila sam se i očekuj novog čitatelja!

    Novi post na blogu...
    Kalopsia

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvaa ti puno na ovom komentaru! sto se tice lipstika u pitanju je olovka RIMEL a nijansa je SPICE takodje imam i cappuccino iz iste serije da znas i jako dugo traju!

      Delete
  8. Great look!!! <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  9. Divna jaknica, u savrsenoj boji i zaista je idealna za prve prolecne dane!
    Zelim ti divan dan :-***

    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. You've obviously had an amazing year so far with all the birthday celebrations. I love the jacket. I love your picks.


    http://www.fashionablyidu.com/

    ReplyDelete
  11. Thats a vry nice coat
    Lovely outfit my dear..
    Hows the week going?
    http://www.melodyjacob.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. pretty stressful these days bc a lot of work
      have a good day!

      Delete
  12. you look great...
    www.crazyaboutcolors.com

    ReplyDelete
  13. Arrasou lindo look amei, obrigado pela visita,
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ReplyDelete
  14. Zanimljivo kako prije nisam naišla na tvoj blog, pa odličan je! Imaš novog followera ^_^
    A outfit je top, svaka čast na kombinovanju. Prekopirala bih ga od glave pa do pete!

    Shake That Beauty blog♥

    ReplyDelete
  15. love your boots love x www.adriana-style.com

    ReplyDelete