Tuesday, March 21, 2017

Leather Jacket + New Video

Zdravo drage moje poodle :)
Juče je konačno došao i taj dan, prvi dan proleća! Veselim se konačno malo lepšem vremenu, šetnji sa drugaricama i fotkanju za blog!
Kada sam išla da se slikam sa Jelenom, primetila sam da moja crna jakna ne ide najbolje uz ovu kombinaciju tako da ovu što vidite ovde, to zahvalite gospodjici! Shvatila sam da moram da kupim kožnu crnu jaknu, i to običnu poput ove. Zatim bih volela da kupim i jednu iz nove kolekcije koje sam zapazila u bershkoj, kliknite da vidite kako su lepe! A onda ako ostane para, volela bih da imam takođe jednu glamuroznu poput ove.

Zapravo je sramota što nemam jednu takvu već sada, znam znam...imam nešto što je previše tanko da bi se zvlala jakna, a to je bio moj jedini pokušaj da na aliexpresu kupim bilo šta. Možda su se stvari sad promenile, obzirom da bar 2godine nisam kupovala sebi ništa sa tog sajta, ali budite oprezni, ako nameravate da poručujete bilo šta. Na slici jedno u realnosti sasvim druga stvar.

Ono što ćete možda na slikama dole videti da sam neobično ispala na slikama, a zapravo smejala sam se non stop, inače se ne obazirem na prolaznike u toku fotkanja, ali ovi ljudi su bili nenormalni, prolazili su i po pet puta tamo amo da bi nam dobacili po koju reč. Tako da nam nije bilo lako da se uslikamo ovaj put!

Novi video je na yt, u pitanju su rano prolećni autfiti, nadam se da će vam se dopasti, skrolujte na dole :)


*** 


Hello my dear poodles :)
Yesterday`s was 1st day of spring! So happy about this great weather, I can finally enjoy the walks and hang out with my friends making a blog posts!
When I was shooting this look with Yelena, i noticed that my black jacket doesn't look good enough with my combo, so I used hers. Thanks babe! I figured out that i must have a good leather jacket, and i mean basic like this here. Then I would love to have one from the newest collation that looks like this and finally if i had any money left i would love to have one super glam like this one.

I know, it a shame to not have it for so long..i have one but i am not sure i can call that a jacket. That was my first and last time that i will ever buy clothes from aliexpress. I dont know what is like, to buy items now, as it pass almost 2years since i am not bought anything from their site, and my advise to buyers, be extra careful when u found something there, its one thing on the photo and different from the reality.

Maybe you noticed that i am super happy on the photos, and that s because we have hard time not to laugh! The passers are constantly given us some compliments or they would be just staring at while we were shooting, and that's annoying. Do you have hard time to shoot in front of strangers?

I have new video, its about early spring looks, hope it will inspire you! Scroll down :)









PLS subscribe to my YT channel or like :)


24 comments:

  1. Prelepa moja! 💞

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Predivna si!
    Outfit je odličan :D

    http://catherinehere.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. Predivna si!
    Outfit je odličan :D

    http://catherinehere.blogspot.hr

    ReplyDelete
  4. Isidora moja draga, još jedan predivan post! Jakna je vrh, definitivno po mom ukusu, znaci zaista me je odusevila! Osim toga, odlicno ti stoji,. Jos jednom da ponovim, drago mi je zbog tvog jutjubkanala, jako mi se dopada tvoj video! Zaista sam uzivala u postu.

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Jako mi je drago da ti se dopada moj video, ukoliko ima nesto sto bi zelela da iznesem/ snimim, slobodno predlozi :)

      Delete
  5. I love your outfit! You look lovely :) xx

    ReplyDelete
  6. Ko bi odoleo toj jaknici :) Super ti stoji!

    ReplyDelete
  7. I really love your outfit, especially the shoes. They are fabulous! You inspired my outfit tomorrow. Thanks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am rely glad I can inspire with my looks :) Thank u!

      Delete
  8. Predivna si,jakna je top!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  9. You look great. Cute outfit.

    http://www.fashionablyidu.com/

    ReplyDelete
  10. Predivan post, draga. Outfit je, kao što sam i navikla od tebe, savršen, ali ja moram da izdvojim ovu slatku košuljicu. Stvarno je predivna!

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ta kosulja je iz h&m- a nisam linkovala stvari ovde, vec u videu :)

      Delete
  11. Kombinacija je fenomenalna i zaista bas svaki komad iz nje bih i ja rado nosila :-) Ah, prolaznici ja ne znam sta je u pitanju, ali u zadnje vreme kao da mi namerno uskacu u kadar i nesto dobacuju hahaha.
    Cmok

    ReplyDelete
  12. perfect jacket :) you look awesome! :)

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  15. Kako si lijepa ni ti nisi svesna
    Draga ja te toliko zelim srece da ti ne mozes zamislite blog je super ,zapratila sam te i jedva cekam sljedeci post
    Ako moze da uzvratis pracenje i komentar !!

    ReplyDelete
  16. odlična crno bijela kombinacija, jako mi se sviđa košulja.

    ReplyDelete
  17. Lovely
    http://www.melodyjacob.com/2017/03/small-boy-handbag.html?m=1

    ReplyDelete
  18. The look with the biker jacket is so cool!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete