Sunday, April 2, 2017

Blogger Friendship ( I havent use social media networks for one week)

Zdravo darge moje poodle :)
Sprovela sa minteresantan eksperiment ove nedelje, a to je da ne koristim društvene mreže 7 dana.
Današnji post je malo drugačiji od onoga što ste možda navikli da čitate kod mene, ali nadam se da će Vam se dopasti!

Kao što ste videli u naslovu, reč je o prijateljstvu. Kroz svoje blog iskustvo imala sam dosta prilika da upoznam mnogo ljudi, ali malo onih koji su mi postali bliski i pravi prijatelji. Mislim da je danas pored svih socijalnim mreža, reč prijatelj postala precenjena. Danas se svi druže samo da bi se družili a ne stvarno družili, ako me razumete. Što bi francuzi rekli L`art pour l`art (umetnost radi umetnosti) odnosno, jer je to sada aktualno. Nekako su ljudi postali previše opterećeni slikanjem svega samo da bi okačili to na svoje kanale, tagovali ljude na fotografiji i dobijali lajkove. Ljudi su postali preopterećeni drugima na taj način. I ja bih volela da sam poznata osoba i da nosim svuda toliku dramu oko sebe, ali budimo realni, mi nismo Kardašijanovi, stoga nemojmo se ponašati tako. Na ulicama danas srećem manje više isti stil devojaka svi postaju kopija drugih.

U to ime sam odlučila da prestanem da koristim društvene mreže na 7 dana. Moram priznati da sam se super osećala. Ono što se najviše promeilo je, krenula sam slobodno da izlazim, da zaista pričam sa ljudima, bez da vadim iphone da snepujem itd.. Odlučila sam i da ne idem na Fashion week jer mi je svaki put sve isto i umorila sam se od ljudi koji me pitaju kako sam a da pri tom to i ne misle.

*** 

Hello my dear poodles :)
I had an interesting experiment last week and i am very happy with my discoveries about social media. So, today`s post is a little bit different and I hope u l` like it!

As u can see by the title, this blog post is about friendship. As a blogger I had so many opportunities to make new friends, but a small amount of them are rely my friends. I think today despite all the social networks, the word friend became overvalued. Today everybody hang out bc of the hang out with not meaning to hang out rely (as the french said L`art pour l`art). And i am rely sick of it! Ppl are starting to panic if the pic they have posted didn't get enough likes or something. They are too obsessed with all the attention that they can get trough social media channels; not paying attention what is rely going on. I would like to be a celebrity and had all that drama around me but..lets be real pls. We are not Kardashians! And pls do not copy anybody s style! Make your own for a change!

Bc of that I decided to start a secret project. Not to use social channels for one week! I had to admit I felt great not thinking about it! What I liked the most is that I was starting to put my self first. I was more outside with real ppl and paying attention of what they talking to me! Not saying that I wasn't doing that in the first place, but i was always take a photo of drinks first, use snapchat and facebook...I have decided not to go on fashion week bc i am too tired of meeting the same ppl all over again answering of their questions that they even dont mean to ask. 


Kao ovisniku društvenih mreža, moram da priznam da je bilo teško odupreti se snepovanju i postovanju slika na instagram, živeci tih 7 dana u strahu da ako ne postujem cele nedelje da će me ljudi otpratiti.
Ne kažem da ne treba da koristite društvene mreže, već samo da ih koristie u normalnoj količini. Mislim da ako pratim neku osobu ( haha a nije Kardashian) onda me stvarno ne zanima šta vi jedete i šta ima da radite osim ukoliko nije nešto u skladu sa vašim blogom/sajtom/ temmom na instagramu itd. Baš ume da nervira kada se osoba previše unese u svoje storije.

***

As too obsessed person of social media channels, have to say it was very hard not to snep and post photos on instagram, i was leaving 7 days in fear thinking that if i dont post for 7 days a lot of ppl gonna unfollowed me on instagram!
I dont say you shouldn't use media networks, just use them normally. 
If i follow u (and u r not Kim k) i relay dont wanna know what do you eat or how your day was, unless it is related to your blog/site or theme that u r running for. U have to admit that, it is annoying when some random person talk too mush on their stories.


 Mislim da je projekat prošao uspešno, jer sam se jako zaželela bloga i postovanja u generalnom smislu. Ali ono što sam zbog ovoga naučila i što ću primenjivati u budućnosti je sledeće:

1. Definitivno ću se bolje organizovati i provoditi vreme sa ljudima koje mi znače
2. Neću da idem negde samo da bi negde išla da bi se pokazala (jer verujte mi ne znam ni zašto sam tako razmišljala)
3. Neću da obraćam pažnju šta negde da obučem, neću da se opterećujem garderobom (inače me je drugarica ispalila na žurku gde sam pozvana kao vip gost, jer nije imala citiram dovoljno dobre cipele za tu priliku) molim vas nemojte sebi da dozvolite da zbog gluposti kao što je ta izgubite lep provod sa vama dragim ljudima. čak i da je došla u patikama, niko je zbog toga ne bi isterao iz kluba.
4. Prihvatite svoje telo, ja imam šire kukove što ne znači da ne treba da nosim uske haljine, nosiću ih ako mi se nosi, kraj priče. Ne obazirite se! 
5. Ne kopirajte tuđe slike, smislite neki vaš fazon.

***

I think this project turn great! This is what i learned i what will be my future keys:

1. I will definitely  be more organized and spend time with my through friends 
2. I wouldn't going somewhere just to show myself ( i dont know why i was thinking like this)
3. I wouldn't pay too much attention of what to wear (otherwise my friend who I invited to join me at opening club event where I was invited like a vip guest refuses to go, bc she didn't have the right type of shoes to wear!) pls dont let this happen to u, dont do this to yourself and ruin the whole night bc u didn't know what to wear. Pls dont stress too much about it. If she for example came wearing sneakers nobody will told her to go home!
4. Accept your body. I have bigger hips, so what? Dont be so obsess and learn to wear!
5. No copy allowed, think of something new be creative!
Nadam se da Vam se dopao ovaj post. Volela bih da mi napišete šta za vas predstavlja prijateljstvo, da li ste uz pomoć bloga upoznali nekoga? Slikala sam i post sa ovom kombinacijom koja ce biti u nekom od sl postova. Nadam se da prepoznajete devojku pored mene, a ja cu je tagovati za svaki slucaj! Obavezno pogldajte i Jelenin post!

I hope u liked this type of post. I would love if u can write something about friendship and what friendship means to you. Do u meet somebody trough blog? Hope u know this cute girl, she has her own blog and make sure u see her post as well!

18 comments:

  1. Srce moje, post je odličan! Ja sam oduševljena što si tako otvorena i podsećaš druge na ono što je zaista važno. <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga moja!! Drago mi je ti se svidja post. Ja sam se bas potrudila da napišem iskreno svije mišljenje. A idalje ne mogu da verujem da me je drugarica ispalila jer nije imala šta da obuće mislim to me je najviše podstaklo da se ovoliko raspisem. Da kazneno drugima da prestanu da se opterećuju i da ne kvare sebi i dragin osobama provod. ��

      Delete
  2. Odlican post!
    http://janead.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Ajoj, videla sam i Jelenin post, i zaista moram reci da sam odusevljena! Predivne ste, autfitovi sjajni, zaista blistate! Fotografije su vrh! Odlican post.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  5. Slažem se sa svime napisanim....i sama sam primjetila da se neki ljudi druže samo da bi to slikali i onda stavili na društevene mreže, što je po meni stvarno grozno. Nema ništa intimnije i osobnije od odabira osoba s kojima ćemo biti bliski, s kojima ćemo biti pravi prijatelji...i ako uvidimo da se s nekim družimo radi 'lajkova' onda je vrijeme da se ozbiljno zamislimo. Ja sam se našla s nekoliko blogerica na kavi, ali te slike nisam nigdje stavljala jer je poanta bila da se upoznamo, a ne da se slikamo skupa da pokažemo ne znam što. Koliko god netko volio svoj blog, pa čak i ako mu je posao, opet mora postojati neka granica između osobnoga i onoga što dijelimo sa svima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno se slazem sa tobom draga Ivana. Poenta je u kolicini, nekada je to previse sadrzaja. Moramo da probuditi od tolike opsesije, da se naporsto moramo zapitati zasto bi se sa nekim druzili radi lajkova? odstranila sam takve ljude iz svog zivota, nravno na lep nacin, tako da oni ne znaju o cemu se radi, vec samo ja znam kako da se prema tim ljudima drugacije postavim. Hvala ti puno sto si podelila svoje utiske sa nama <3

      Delete
  6. Odlično si se sjetila i baš mi je drago da si tome pisala na svome blogu. Outfiti su vam odlični :)

    https://nikolinahajdinic.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Odlican ideja draga ,al opet imas nesto sto te je potaknulo da napises ,nadam se da nije toliko strasno ,al opet sve iskreno si iznjela sto se meni porpilicno dopada i upotpuno se slazem sa nekolicinama komentara koje su izjavile da je grozno da su prijatelji/ce zajedno samo radi slika koje zele da postave na drustevene mreze..grozno
    Cak ja ovdje (NY) imam vecinu svoji vrsnjaka koje nismo iste vjere ne pricamo isti jezik i dosta razlike ima al su potpuno drugaciji ,nikad ne lazu u prijateljstvu,i iskreni su
    Nista vise nije potrebno za cvrsto prijateljstvo.Ja sam odlucila da pisem blog bas na bosanskom jer eto ne zelim da pricam engl. jer zelim da sve tacno izjasnim sta zelim
    Ugl super post i ideja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E vidis, jako zanimljivo opazanje! Nisam znala da si is prelepog grada! Svaka cast onda! Mozda su negde daleko od nas ljudi malo drugaciji, bas zbog toga sto im je trenutno bolje stanje u zemlji nego kod nas. Mozda su tako vaspitani ili su jednostavno zreli za svoje godine! Hvala ti puno na iskrenom komentaru <3

      Delete
  8. Congrats on your decision, dear! I agree with you, social networks can be so bad, sometimes. It is important to give them always the right balance and never forget that real life is (mostly) out there :)
    xx Elisa
    Francine's Place | Diy & Lifestyle Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes my dear! Its so important to know that! We all have our famous moments bc we are here bloggers but its nice that in the end u stand on your feet and be hones to yourself and to others as well. Nobody would waned to feel used in any way! Thank u so much for sharing your hones op pinion <3

      Delete
  9. Ohh, great post! I follow you! #399
    Please follow me back ;)
    My blog(Click)♥

    ReplyDelete
  10. Odličan post!
    Budi ono što jesi, uvek i uprkos svemu. Slažem se! :)

    Kathy's delight / Instagram

    ReplyDelete
  11. Odlicni outfiti! Videla sam post i kod Jelene, bas je lepa ideja da saradjujete zajedno <3

    ReplyDelete
  12. Your outfit is so cute and I love the location! This also sounds like a cool little experiment that you did :) xx

    ReplyDelete
  13. Draga, ne zna se koja vas je ljepše. Stvarno ste predivne i moram priznati da ste me očarale vašim izgledom. Jako volim resice tako da sam oduševljena tvojom torbicom i jaknom. Iako nisam ljubitelj bež boje, ovaj put ću zanemariti boji i prednost dati resicama :D. Fotkice su vrh!

    Moj mali kutak

    ReplyDelete