Saturday, July 29, 2017

Off The Shoulder Ruffle Top (Vrelo Trip)

Zdravo drage moje poodle :)
Stvarno svima hvala na rečim utehe iz predhodnog posta
Ovo je još jedan post iz mesta Vrelo u kojem smo Aleksandar i ja bili pre par nedelja, ukoliko niste videli prvi post njega možete pročitati ovde
Nadam se da vidite jednu novu ličnost na mojoj slici danas, a to je moja draga Fibi! Ona je italijanski hrt ( da isti rasa kao od Kajli) znam da me to svi pitaju na ulici. Fibica ima 6 punih godina, i jako je vezana za mene. Inače, to su psi koji su jako stidljivi i jako mršavi (za sve koji pričaju da su neuhranjeni ) jednostavno moram ovo da napomenem jer me jako puno ljudi smara kad god me sretnu da se šetamo, to su hrtovi, jednom rečju mršavi su i plašljivi, privrženi su gazdi. Idalni su za mene, ja sam je dobila od mame a pre toga nisam ni čula za ovu rasu, mislila sam da ću dobiti pudlicu pošto mi je to omiljena rasa pasa, ali desila se ona. Svi koji me prate na Instagramu je obožavaju i umiru od smeha kad god postavim neki naš klip.

Stvari koje nosim su mi nove, imali ste priliku da vidite na storiju gde sam šta kupila, uglavnom stvari kupujem u Berškoj i Stradivariusu to su moje dve omiljene radnje i svremena na vreme Paul n Bear i HM. Uživam u rasprodajama a sigurna sam i vi jer su zaista dobre cene! Ovu majicu sam dobila od Rosegala i nisam ni stilga da Vam je ranije pokažem, drugačija je od ostalih koje imam sa spuštenim ramenima, jer kod ove majice ramena se bukvalno samo navuku i tako stoje, što je super i meni se mnogo dopada! Praktičnije mi je od standarnog kroja bez ramena. Potrebno je da se naviknete na lastiž koji vas steže oko mišica i potrebno je da peglate ovu majicu jer ima nabore koji moraju da stoje pravo. Materijal je lep, i krut ako me razumete. Mislim da mi ne stoji najbolje, ali nisam ni imala vremena da je probavam, samo sam je ubacila u kofer zajedno sa ovim novim šorcem koji sam kupila. Šorc je visokog struka i ako bi nosili ovaj top uz njega, najidealnije bi bilo da imate malko viši torzo od mene, ali naravno, ako se dobro osećate u tome što nosite onda vladate situacijom! Šorc u sebi ima elastina što bi značilo da je rastegljiv i da će generalno svima lepo da stoji!

Hello my dear poodles :)
And thanks so much for the kind worlds in the previous post
This is one more post from Vrelo, a wonderful place me and my hubby were a few weeks ago, if you missed the first one, you can read it here
I hope you see one new figure at my picture, and that is my dearest Phoebe! She is Italian Greyhound (yes the one that Kylie has) i know I get these surprises all the time! Phoebe has 6 years old, and she is so close to me! These dogs are very shy in general and they are all skinny (not anorexic) I have to put this statements like this because I got a lot bad compliments from strangers when we walk, they are too shy to hang out with strangers and they are scared of children too. For a lots of people that dont know the breed, they usually assume bad thinks. I got her from my mom,  even thought my mom knows how much i love poodles, she find these dogs and felt in love with them. And a lot of you who followed me on Instagram know Phoebe so well and laughs when I post our video!

The wardrobe I am wearing is new, I put on my story what did I buy and for which price but usually I buy from Bershka and Stradivarius and occasionally at H&M and Paul n Bear. These days I am living for the sales! This shirt I got from Rosegal, and I haven't got a time to review it earlier. It is different from the other ones that I have with off the shoulder tops, because it has a wholes where you pll the sleeves and they stick to your arms so it is very practical! I like that! It can tighten around the muscle shoulders but you get use to. And you also have to iron the top otherwise the ruffles will look ugly. It is nice material and also very rigid. I think it isn't the best look but I haven't time to think, I just put them at suitcase with my new shorts from Bershka. It is high wasted shorts and If you plan to wear them with this top in my opinion you have to have a slightly longer torso then me, but if you feel great in what you're wearing then you run the world! The shorts also have elastin and it will go great on any body!





http://www.rosegal.com/blouses/charming-off-the-shoulder-ruffled-women-s-blouse-514534.html
https://www.bershka.com/rs/search.html?query=shorts














26 comments:

  1. Beautiful photos, you look very pretty!!

    http://www.maridix.com/

    ReplyDelete
  2. Divne fotografije, kao i outfit! Šorc mi se mnooogo dopada! *------*

    Novi outfit post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Loving your outfit. Would totally wear this. Can't wait for summer to arrive in Adelaide!

    www.jeannieinabottleblog.com

    ReplyDelete
  4. Draga Isidora, malo je reci sam uzivala u postu. Predivna prica o tvom psu, jako je lep, i vidi se na slikama da je srecan pored tebe, sto je i najbitnije. Inace sjajan autfit, jednostavan a brilijantan, jako mi se dopada kako ti stoji ❤

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  5. Super post! Jako mi se sviđa outfit,slikice su super!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Jeste dobila sam puno komplimenata za nju, a i nije uopste skupa, hvala <3

      Delete
  7. Love the bag!!!!
    xoxo,

    https://sparkleoutfit.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  8. Phoebe looks so cute. As does your top and that location. Lovely shots!

    http://www.fashionablyidu.com/

    ReplyDelete
  9. Prelepe fotografije <33 ti si predivna :*

    ReplyDelete
  10. Outfit je predivan, a pas presladak joj 😍




    zapratila sam te
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  11. Eh, da, ljudi uvijek imaju nešto da pitaju i dodaju :D. I ja imam malog psića koji je star 10 mjeseci i obožavamo se. Ima perioda kad stvarno ne voli da jede (vjerovatno zbog vrućine), a onda ljudi, kada nas sretnu, grde me što je mršavica (bez obzira što je mješanac pekinezera i chivave). Pa ne mogu je natjerati da jede ako ona ne želi, ali ljudi su to :)
    Što se tiče outfit jako je lijep. Mada, to smo i navikli od tebe :D
    Želim ti lijep dan,d raga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh hvala!Mada jeste tako da.. generalno ljudi se vole petljati u stvari koje ni ne znaju. Jako bih zelela da vidim kako izgleda mesanac civave i pekinezera, volim i jenu i drugu rasu! <3

      Delete
  12. Your outfit is so cute! You look great :) xx

    ReplyDelete
  13. Thank you so much for your comment dear, you look amazing sweetie!
    THE PINK ELEPHANT SHOE

    ReplyDelete
  14. Beautiful outfit :D
    I'm following your blog :D
    kisses
    http://universodamarta.blogspot.pt

    ReplyDelete
  15. You look stunnng dear :)
    I really like your outfit.
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Looks great! Love the top!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  17. Preslatka ti, preslatka kuca, sjajan outfit i savrsena lokacija!

    Ljubim te

    ReplyDelete